Ik kan de app niet updaten
Het kan zijn dat je nog de oude versie van de app hebt. In het verleden hadden wij voor elke…
Lees meer
Hoe maak ik een back-up en/of herstel ik mijn gegevens in de app?
Back-up maken: – Open je instellingen via tabblad ‘Deze sprong’ – Klik rechtsboven op het icoon – Klik op Back-up…
Lees meer
Er komt maar 1 foto in de PDF te staan, terwijl ik er meerdere in mijn dagboek heb opgeslagen. Waarom is dat?
Bij het dagboek is er de optie om een PDF versie van je dagboek te genereren. Dit is een automatisch…
Lees meer
Waarom is er een karakterlimiet van 700/750 tekens in het dagboek?
Bij het dagboek is er de optie om een PDF versie van je dagboek te genereren. Dit is een automatisch…
Lees meer
Mijn baby is prematuur geboren, kloppen de sprongetjes nog?
De sprongetjes zijn gebaseerd op de hersenontwikkeling. En deze start voor alle baby’s op hetzelfde moment, het moment van bevruchting.…
Lees meer
Ik heb per ongeluk een tekst in het dagboek gezet, hoe kan ik het verwijderen?
Je kunt heel eenvoudig iets uit het dagboek verwijderen: Ga naar het dagboek en zoek het verhaal dat je wilt…
Lees meer
Kan ik de app overzetten naar mijn nieuwe toestel van Apple naar Android of vice versa?
Het is mogelijk om de gegevens over te zetten van het ene platform naar het andere, mits je een account…
Lees meer
Waar vind ik de PDF nadat ik deze heb aangeschaft?
Binnen het menuitem ‘Dagboek’ vind je de knop ‘Genereer PDF dagboek’. Druk je op deze knop dan zal de app…
Lees meer
Mijn kindje slaapt slechter, drinkt slechter, wat moet ik doen?
Er kunnen verschillende redenen zijn waarom je kindje dit doet. Wanneer je kind in een sprongetje zit, ervaart deze de…
Lees meer
Hoe kan ik een promocode activeren?
Voor iOS dien je de volgende instructies te volgen: https://support.apple.com/en-us/118242 Voor Android dien je de volgende instructies te volgen: https://support.google.com/googleplay/answer/3422659?hl=nl#zippy=%2Cinwisselen-via-je-computer
Lees meer
Hoe kan ik mijn abonnement stopzetten?
Wanneer je het 24 maanden pakket hebt gekozen dan hoef je niks te doen. Deze stopt namelijk automatisch na 24…
Lees meer
Geven jullie ook medische informatie?
We zijn niet gekwalificeerd om medisch advies te geven. Voor medische advies/vragen adviseren we om contact op te nemen met…
Lees meer
Hoe kan ik mijn Plus pakket abonnement stopzetten?
De Oei, ik groei! app is een eenmalige aankoop. Binnen de app hebben wij, onder het menu Extra’s, het…
Lees meer
Hoe zet ik notificaties aan voor de sprongen?
De app vraagt toestemming om notificaties te mogen versturen. Wanneer je op toestaan drukt, zul je notificaties ontvangen. Ontvang je…
Lees meer
Hoe maak ik een back-up en/of herstel ik mijn gegevens in de app?
Back-up: Open je instellingen via tabblad ‘Deze Week’, rechtsboven bij de foto van je kindje Klik op Back-up / Herstellen…
Lees meer